İlkyardım Bilgisi Ders Notları ve Çalışma Şekli


İlk yardım sınavı en göz ardı edilen ve en çok kalınan ders olmakla birlikte hayat kurtarıcı bir faaliyet olmasından dolayı ehliyet almanın dışında her zaman kullanabileceğimiz bilgilerdir. Örneğin aldığın bu eğitim ile ailenenden birinin hayatını kurtarmak? mı ehliyet almakmı? diye sorulsa tabiki herkes ilk tercihi söyler. Türk insanı doğuştan futbol yorumcusu, futbol yorumcusu olamayanlarda mutlaka doktor dur. :) Kocakarı ilaçları, olur olmaz yanlış uygulamalar, biliçsiz tedavi yöntemleri durum bayağı karışık. Bildiğiniz çok şey yanlış aslında bu nedenle ilkyardım konusunu iyi çalışmalı ve öğrenmeliyiz. Örneğin, birinci derece yanıkmı en ağır yanıktır, üçüncü derece yanıkmı en ağır yanıktır. Eğer birinci derece yanık dediyseniz yanlış biliyorsunuz demektir. Yanığa diş macunu yada güneş yanığına yoğurt sürülürmü sürülmezmi? Çoğumuz sürmüşüzdür. Bunlar yanlış bilgiler.

Çalışmak için bol bol soru çözmek yanlış yaptığımız soruların neden doğru olduğunu öğrenmek en etkili yöntemdir. Eğer yinede denemelerde yeterli olmadığınızı düşünüyorsanız... Mutlaka özel ders almalısınız.. Geçme garantili özel ders saati 25 TL den verilir. en fazla 4 saatte İlkyardım dersi  ile ilgili bir sıkıntınız kalmayacak. ehliyetnasilalinir@gmail.com mail adresine telefon isim soyisim bilgilerini mail atın sizi arıyalım.

İlkyardım Dersi Ders Notları İçin Tıklayınız...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.